Στη φαρμακοβιομηχανία InterMed απονεμήθηκε το Αργυρό βραβείο Packaging Innovation Award 2017 για την καινοτομία στο σχεδιασμό της συσκευασίας του προϊόντος Herbofix το οποίο έχει λανσαριστεί πρόσφατα στη Γαλλία, κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017, στο gazARTE.
Τα βραβεία οργάνωσαν τα περιοδικά Marketing Week, Plant και σέλφ σέρβις της Boussias Communications, με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥ.ΒΙ.Π.Υ.Σ.).
Το βραβείο για λογαριασμό της InterMed παρέλαβε η κ. Σαπφώ Χατζηκυριακάκη, Creative Art Director.
Το Herbofix, αναπτύχθηκε για να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, εύκολα και γρήγορα, προσφέροντας μέσα σε μια κάψουλα ένα φυτικό αφέψημα γεμάτο υγεία. Η σειρά προϊόντων Herbofix έχει ήδη λανσαριστεί στη Γαλλία και πρόκειται σύντομα να καταπλήξει τόσο την ελληνική και διεθνή αγορά.
Η InterMed για περισσότερα από 22 χρόνια βρίσκεται στην καρδιά της καθημερινής περιποίησης και φροντίδας του σύγχρονου ανθρώπου και πρωτοπορεί με καινοτόμα προϊόντα που στόχο έχουν την βελτίωση της ποιότητας ζωής. Όλα τα προϊόντα της InterMed είναι εμπνευσμένα από τις καθημερινές ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου και έχουν δημιουργηθεί μετά από έρευνες διακεκριμένων επιστημόνων διασφαλίζοντας την προστιθέμενη αξία και την αδιαπραγμάτευτα υψηλή ποιότητα. Οι συνθέσεις τους βασίζονται σε φυσικά συστατικά και άριστης ποιότητας Α’ Ύλες συνδυάζοντας την αγνότητα και τις ευεργετικές ιδιότητες της φύσης με την πρωτοπορία της επιστήμης.
Το ίδιο πρωτοποριακά, η InterMed προσεγγίζει και τις συσκευασίες των προϊόντων της, οι οποίες ενισχύουν την ταυτότητα τους, δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον καταναλωτή, με εργονομιακό σχεδιασμό που διευκολύνει την αποθήκευση και τη χρήση με υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.