Για να σου εξασφαλίσουμε μια καλύτερη εμπειρία στο site μας, χρησιμοποιούμε cookies.

Κρατήστε τις ιώσεις μακριά από το παιδί σας: Το μυστικό, η σωστή διατροφή!

Ioseis paidi

Τα σχολεία άρχισαν και για μία ακόμη χρονιά όλοι οι γονείς αγωνιούν για τις ιώσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν. Εάν το παιδί σας αρρωσταίνει συχνά το χειμώνα, εμπλουτίστε την διατροφή του με τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό του σύστημα.

Ας δούμε τι μας προτείνει η κυρία Ειρήνη Πασχαλέρη Βιολόγος – Ειδικευμένη στη διατροφή (BSc. MSc.) Αρθρογράφος Υγείας Wellness Blogger:

Οργανώστε την διατροφή του παιδιού ώστε να καταναλώνει καθημερινά:

- 2-3 μερίδες φρέσκα φρούτα: αποφύγετε να δίνετε στο παιδί σας χυμούς συσκευασμένους. Προτιμήστε να τρώει φρέσκα φρούτα ή και αποξηραμένα χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Γνωρίζατε πως το ακτινίδιο περιέχει πολύ περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι; (ένα μεσαίο πορτοκάλι περιέχει περίπου 75mg βιταμίνη C, ενώ ένα ακτινίδιο περίπου 128mg!!

- 1 πολύχρωμη σαλάτα: συνδυάζοντας ποικιλία λαχανικών αυξάνεται η πρόσληψη αντιοξειδωτικών και βιταμινών. Σκεφτείτε πως η κόκκινη πιπεριά έχει περισσότερη βιταμίνη C από το μαρούλι, το καρότο είναι πλούσιο σε β-καροτένιο, η ντομάτα σε λυκοπένιο και το μπρόκολο σε βιταμίνη Ε. Προσθέτοντας και έξτρα παρθένο ελαιόλαδο η σαλάτα είναι ιδανικό γεύμα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού των παιδιών!!

- 1 χούφτα ωμούς ξηρούς καρπούς: σαν σνακ στο σχολείο ή το απόγευμα. Μπορεί βέβαια αντί αυτών να καταναλώνει βούτυρο αμυγδάλου ή φυστικοβούτυρο σε ψωμάκι ολικής με λίγο μέλι. Οι ξηροί καρποί είναι πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών όπως βιταμίνη Ε και βιταμίνες Β1, Β2, αλλά και καλή πηγή ψευδαργύρου και σεληνίου, που επίσης προστατεύουν τον οργανισμό!

- καλά λιπαρά: καλές πηγές είναι τα λιπαρά ψάρια, το ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί. Τα Ω3/Ω6/Ω9 είναι απαραίτητα τόσο για την καλή λειτουργία της καρδιάς, για ενίσχυση της μνήμης αλλά και για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης, έρευνες δείχνουν πως τα καλά λιπαρά προστατεύουν τους πνεύμονες από τις αναπνευστικές λοιμώξεις.

- γιαούρτι: τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι προστατεύουν τον οργανισμό από τις λοιμώξεις. Βέβαια βεβαιωθείτε πως δεν περιέχει καθόλου ζάχαρη, δηλαδή αποφύγετε τα επιδόρπια γιαουρτιού.
Επίσης βεβαιωθείτε πως εβδομαδιαία καταναλώνει κόκκινο κρέας και αυγά που είναι πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνη D και Α, απαραίτητα μικροθρεπτικά για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Όσο περισσότερη ζάχαρη, "κακά" λιπαρά και επεξεργασμένες τροφές καταναλώνει το παιδί (αλλαντικά, έτοιμα κέικ, μπισκότα και κρουασάν κ.α.) τόσο περισσότερο αποδυναμώνεται το ανοσοποιητικό του σύστημα. Επομένως μια ισορροπημένη διατροφή, καθημερινή φυσική δραστηριότητα και σε συνδυασμό με καλό ύπνο μπορεί να βοηθήσει πολύ στο να περάσει ευχάριστα ο χειμώνας χωρίς λοιμώξεις και άλλες ασθένειες!

Σχετικά προϊόντα